Nya Happy Tammsvik är mötesplatsen som tar humorn på allvar. Nu tar vi ett avsteg från alla branschtraditioner och öppnar för gränslös kreativitet. Och ger alla förutsättningar för roligare möten.
Happy Tammsvik är ett namn som får de flesta att dra på mungiporna. Och drivkraften i arbetet med att relansera varumärket Tammsvik har varit energi, glädje och kreativitet.
- Det är alldeles för få företag som tar humorn på allvar. För det är först när du har roligt som det kan bli riktigt bra resultat. Det är med glädje kreativiteten kommer och det är då man vågar tänka fritt och tänka stort, säger Göran Adlén som tillsammans med Tanja Brandin drivit varumärkesarbetet.
Det nya varumärket ger avtryck i en ny färgsprakande grafisk profil, nytt namn, en ny värdegrund och en ny logotype men framförallt kommer gästerna att märka det i varje besök. I färgsättningen och möbleringen i mötesrummen, i annorlunda dofter, smaker och former. I annorlunda detaljer som lockar till leende. Och hos alla de nytänkande människor de kommer att möta.
Läs hela pressmeddelandet här »